czwartek, 13 stycznia 2011

EKONOMIA

Przykro mi, że zapomniałam o poprzednim wpisie, ale byłam pochłonięta nauką do konkursów przedmiotowych. Dla ciekawych: przeszłam ze wszystkiego na wojewódzki.

Zanim zacznę, pragnę prosić o mniej krytyczne (niekoniecznie pisane przez dorosłych) komentarze. 

A więc, czy warto się uczyć ekonomii?
Moja szczera odpowiedź brzmi: TAK!

Nauka nie musi wyglądać jak "męka pańska". Może być miła i przyjemna, chociażby jakaś gra lub rysunki, sport i liczenie spalonych kalorii. Warto rozpocząć naukę w wieku około 10 lat. Nauka nie oznacza, że jesteś kujonem, możesz być po prostu ambitny =-]. 

Ucząc się ekonomii rozwijamy umysł, ale też inteligencję (nasze IQ). Zabawne, że niektórzy ludzie uważają, iż ekonomia to tandeta. Wcale NIE. Ale na serio, ja osobiście proponuję:
- nie zawracać sobie głowy takimi osobami, 
- starać się wygospodarować czas na naukę rozsądnie i nie przesadzać z tym,
- uczyć się z kumplem/kumpelą.

Aby rozwinąć własną karierę proponuję wejść na stronę www.wonderlife.pl i spróbować swoich sił w show biznesie. Korzyści, które wyniesiemy z tego to:
- ogólna wiedza o pieniądzu i zarządzaniu nim,
- inteligentny sposób myślenia.

Wszystkim życzę powodzenia i ciągłych sukcesów!
Wasza Wawcia

26 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Ja też przeszłam :)
    Pewnie się spotkamy...
    Warszawianka565

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pewnie obie zostaniemy laureatkami
    Wawcia

    OdpowiedzUsuń
  3. BRAWA OLENKO. TEN JEST DUZO LEPSZY OD POPRZEDNIEGO...ZYCZE POWODZENIA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się że Twój tekst jest zupełnie nie na temat. Nie ma w nim ani jednego argumentu DLACZEGO warto się uczyć akurat EKONOMII - a przeciez o to chodziło :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, tekst powinien mieć tytuł
    " Jestem wspaniała" Wtedy byłby na temat. Trochę skromności dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie na temat!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie na temat i nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem Olu, może zniechęciły Cię tamte negatywne komentarze, ale poprzedni wpis był "z pomysłem" (czy się on komuś podobał, czy nie), a ten jest trochę bez. Właściwie nie znalazłam żadnego argumentu za nauką konkretnie ekonomii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba . Nie chodziło tylko o to dlaczego warto się uczyć ekonomii , ale też jak się uczyć by nie być kujonem . Jestem za .

    OdpowiedzUsuń
  10. ha ha ten wpis jest nie szczery.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. A dlaczego żałosny , jako autorka mam prawo wiedzieć dlaczego ktoś pisze takie nieuprzejme rzeczy , kompletnie nie ma taktu ,
    robi z siebie króla , który jest tylko na nie i jeszcze nie potrafi wyjaśnić dlaczego .
    Najpierw użyj głowy zanim coś skomentujesz .

    OdpowiedzUsuń
  13. "Rodzina wspiera wspiera a wpis jest żałosny"
    No ale dlaczego? Może podaj argumenty jakieś, łatwo jest krytykować przez net, nawet się nie podpisać. To zachowanie tchórza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ola jest Simply The Best !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z ostatnią trójką Ola jest THE BEST !

    OdpowiedzUsuń
  16. No OK, ale dlaczego jest The Best? Może też napiszcie coś konkretnego? Mnie się wcześniejszy wpis podobał, a ten nie i już napisałam dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak ty to zrobiłaś . Mnie się ten wpis podoba ponieważ nie jest monotonny ale ten komentarz z żenadą to już lekka przesada w dodatku nie uzasadniona .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wpis wcale nie jest interesujący. Poprzednie były lepsze

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkim serdecznie dziękuję za głosy i komentarze i za to , że byliście ze mną i czytaliście moje wpisy . Przykro mi z powodu niektórych obraźliwych komentarzy , ale życie nie zawsze jest przyjemne a więc dziękuje za wszystko .
    Aleksandra Niczyporuk

    OdpowiedzUsuń
  21. głosów przybywa Ci co kilka sekund, zdradź jak to robisz

    OdpowiedzUsuń
  22. Drodzy Internauci,
    uprzejmie proszę o powstrzymanie się od wpisów dotyczących uczciwości/nieuczciwości głosowania; nie będą one akceptowane. Komentujemy treść, formę i wszystko to, co ma związek z wpisami Blogerów.
    Pozdrawiam Was,
    Mentor konkursu

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja współczuje Mentorce konkursu. Bo macie Państwo twardy orzech do zgryzienia. To wiem, że tylko Pani przeczyta ten tekst. Straszne jest to co pokazał cały konkurs. Już od dziecka niektórzy są uczeni zachowań nieuczciwych i bezwzględności. Osobiście miałem nadzieje, że konkurs wzbudzi w naszych dzieciach chęć poznawania ekonomii, mechanizmów jakie działają etc. a zarazem będzie zabawą. Nie dziwi mnie atak na ww. osobę ale to co robi ona wraz z bliskimi to jest szok. Ciekawe jak Państwo wybrniecie z tej sytuacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście dostrzegamy problem i obiecuję, że jutro tym orzechem się zajmiemy:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mentor konkursu

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze podobał mi się wpis, był ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne , miłe i tematyczne, wonderlifa mam i mnie sie podoba.

    OdpowiedzUsuń